zaterdag 30 juni 2012

Verslag dag 4 - 30 juni, Rustdag

Dag 4 - 30 juni, Rustdag

De dag vandaag begonnen met een heerlijk ontbijt, daarna in de auto gestapt om richting het Boschbad te rijden, ongeveer de helft van de Nederlandse equipe komt daar in actie op één of meerdere 'events'. Het was erg mooi weer, zonnetje, 20 graden dus heerlijk voor een buitenzwembad.
Ik ben zelf voornamelijk in actie geweest om de sportende Nederlanders in beeld te krijgen met mijn camera, maar mijn telelens was ik natuurlijk vergeten...dus echte mooie sportfoto's zijn het niet geworden. Het aantal binnengehaalde medailles was wel mooi, ik ben de tel volledig kwijtgeraakt, er waren zelfs volledig oranje gekleurde podia.
Volgens de officiële cijfers zijn er 26 medailles binnengehaald door Nederland bij het zwemmen. Vandaag werd er ook nog getennist en gegolft maar daar heb ik nog geen uitslagen van gehoord of gelezen.

Oja, ik heb gisteren bij het volleybal een aantal blauwe plekken opgelopen, deze keer niet van het volleyballen zelf, maar door het te fanatiek klappen voor mijn team als ik even reserve stond, blauwe handpalmen haha, maar voor een zilveren plak had ik dat graag over.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten